Kan geen verbinding maken met anderen online (fout tijdens matchmaking-proces)
Test je verbinding nadat er wijzigingen zijn aangebracht in het Nintendo Switch-systeem of de netwerkomgeving om te bepalen of de wijziging het probleem oplost.
NAT-type A heeft de voorkeur en geeft over het algemeen aan dat je netwerkomgeving goed werkt voor het verbinden met andere spelers. NAT-type B is ook compatibel met de meeste andere NAT-types.
Reset je thuisnetwerk.
Als het nog steeds niet lukt om verbinding te maken met andere spelers, kan dit wijzen op een probleem met het netwerk van de speler waarmee je probeert te verbinden. Als je dit probleem alleen ondervindt wanneer je verbinding maakt met een bepaalde speler, kun je hem of haar vragen om dezelfde stappen te doorlopen.
Als dit gebeurt met elke andere speler waarmee je verbinding probeert te maken, kan dit nog steeds wijzen op een probleem met je draadloze netwerkomgeving of je draadloze router.
Gebruikers met een netwerkomgeving met NAT-type C kunnen problemen ervaren als ze verbinding proberen te maken met gebruikers die een strenger NAT-type hebben.
Probeer het NAT-type van je netwerk te verbeteren.
Je downloadsnelheid lijkt in orde, dus volg onze stappen om te proberen het NAT-type van je netwerk te verbeteren. Als dit het probleem niet verhelpt, ga dan verder met de volgende stappen.