Je kunt het matchmaking-proces in een Nintendo Switch-game niet voltooien en ontvangt de foutcode 2618-0519.
Deze foutcode geeft in het algemeen aan dat je netwerk niet optimaal is voor peer-to-peerverbindingen, waarschijnlijk vanwege het NAT-type van je netwerk.
Als je meer hulp nodig hebt met het instellen van het Nintendo Switch-systeem, neem dan contact met ons op voor ondersteuning door hier te klikken.