Problemen oplossen met betrekking tot NAT
Bij het oplossen van problemen met NAT-types wordt aangeraden om je internetverbinding te testen na elke wijziging van je netwerkinstellingen om te bepalen of de wijzigingen het NAT-type van je netwerk hebben verbeterd.
Als je niet zeker weet wat voor soort apparaat je hebt, kun je contact opnemen met je internetprovider of degene die je de netwerkapparaten heeft geleverd.
Reset je router en je modem.
Dit probleem kan mogelijk verholpen worden door je netwerkapparaten opnieuw op te starten. Zet beide apparaten weer aan voor je een verbindingstest uitvoert op het Nintendo Switch-systeem.
2. Plaats je Nintendo Switch-systeem in een 'DMZ' in de instellingen van je router.
Door een DMZ in te stellen kan het Nintendo Switch-systeem direct met het internet communiceren en de firewall van je router omzeilen, die mogelijk verkeer blokkeert dat nodig is om verbinding te maken met anderen.
Hoewel Nintendo deze informatie verstrekt voor onze consumenten, is het aan elke consument om te bepalen welke beveiligingsbehoeften zij hebben voor hun eigen netwerken en om te beslissen hoe zij hun netwerkinstellingen optimaal kunnen configureren om aan die behoeften te voldoen.
Als dit het probleem niet oplost, zet deze instelling dan uit op je router voor je doorgaat naar de volgende stap. Een DMZ is niet nodig in combinatie met port forwarding.
3. Stuur poorten door naar het Nintendo Switch-systeem in de instellingen van je router.
Als je netwerk verkeer blokkeert dat nodig is voor onlinecommunicatie, kun je dit mogelijk oplossen door middel van port forwarding.