Houd de POWER-knop drie seconden ingedrukt, kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN om het systeem opnieuw op te starten.
Je kunt de verbindingstest op het Nintendo Switch-systeem gebruiken om je downloadsnelheid te controleren en vast te stellen of dit de oorzaak van het probleem is. Als je downloadsnelheid lager is dan 1,5 Mbps, probeer dan je downloadsnelheid te verbeteren.