Problemen oplossen met trage download- en uploadsnelheden
Informatie over het oplossen van online verbindingsproblemen met betrekking tot trage upload- en downloadsnelheden op het Nintendo Switch-systeem.
Probeer een andere ethernetkabel.
Als de tweede ethernetkabel werkt, geeft dat mogelijk aan dat de eerste ethernetkabel beschadigd is of het niet goed meer werkt.
Apparaten die videocontent streamen, bestanden downloaden of op een andere manier veel bandbreedte in beslag nemen kunnen invloed hebben op de snelheid waarmee andere apparaten gegevens kunnen versturen en ontvangen via het internet. Schakel alle apparaten en programma's uit die eventueel aan staan en voer de snelheidstest opnieuw uit.
Als je downloadsnelheden nog steeds langzamer zijn dan aanbevolen, kun je contact opnemen met je netwerkbeheerder of internetprovider voor meer hulp.
Als de ontvangen resultaten binnen de verwachtingen vallen van je service, moet je mogelijk je service upgraden voor een betere ervaring. Mochten de resultaten niet typerend zijn voor je service, dan kan de serviceprovider je waarschijnlijk helpen met het vinden van een oplossing.