Je kunt de software zoeken op onze website.
1. Controleer of er software-updates voor de game zijn en probeer vervolgens de DLC te openen.
Als de game en DLC beide uit de regio Europa komen, klik dan hier om contact met ons op te nemen als de fout zich blijft voordoen.