Deze foutcodes geven aan dat de transactie is geweigerd door het bedrijf dat de kaart heeft uitgegeven, vanwege een verificatiefout bij het bevestigen van de identiteit (3D Secure-authenticatie). De gegevens voor identiteitsauthenticatie verschillen mogelijk van de gegevens die geregistreerd zijn door de creditcardmaatschappij.