Foutmelding: Controleer de gegevens die je hebt ingevoerd
Helaas kunnen we je niet voorzien van de specifieke reden dat je creditcard is geweigerd. Als de bovenstaande informatie het probleem niet verhelpt, kijk dan of de bank of het bedrijf dat je creditcard verstrekt heeft, meer informatie heeft.