Zo meld je een speler voor overtredingen van de communityrichtlijnen op Nintendo Switch
Stappen die je moet ondernemen als je een speler tegenkomt die aanstootgevend is, zich discriminerend gedraagt, pest of anderszins het plezier van anderen verstoort tijdens het spelen van Nintendo Switch-games en onlinediensten.
Bij Nintendo willen we ervaringen creëren die een glimlach op de gezichten toveren, en we geloven dat die glimlach voor iedereen moet zijn. Bovendien geloven we dat de beste ervaringen ontstaan als we allemaal samenwerken om onze Nintendo-games, onlinediensten en evenementen voor iedereen veilig, vriendelijk, gastvrij en leuk te houden. Neem een paar minuten de tijd om onze Communityrichtlijnen te lezen, aangezien deze onze verwachtingen uiteenzetten als je aan de slag gaat met onze Nintendo-producten, -diensten en -evenementen.
Gebruik onderstaande links om te leren hoe je een speler kunt melden in een door Nintendo uitgegeven game. Niet door Nintendo uitgegeven games bevatten mogelijk ook functies in de game om meldingen te doen. Ga naar de website van de uitgever of neem contact op met hun ondersteuningsteam voor meer informatie.
Als je eerder een andere speler aan je vriendenlijst hebt toegevoegd, kun je deze verwijderen of blokkeren door deze stappen te volgen.