Hoe je lokaal of online met anderen kunt spelen (Animal Crossing: New Horizons)
Op deze pagina ontdek hoe je met anderen kunt spelen in Animal Crossing: New Horizons.
Met bewoners van mijn eiland spelen (Buurten – 2-4 spelers) Met bewoners van andere eilanden spelen (lokaal of online – 2-8 spelers)