Joy-Con reageert niet of incorrect bij draadloos gebruik
In de meeste gevallen zal het voldoende zijn om zulke apparaten 1 tot 1,5 meter uit de buurt van het Nintendo Switch-systeem en/of Joy-Con-controllers te plaatsen. Mocht het probleem zich toch blijven voordoen, zet zulke apparaten dan uit als je het Nintendo Switch-systeem gebruikt.