Zo wijzig je de knoppenfuncties op Nintendo Switch-controllers
Let op: je knoppenfuncties worden opgeslagen op het Nintendo Switch-systeem, niet op de controller. Als je de knoppenfuncties voor je controller wijzigt, wordt dit niet overgedragen wanneer je de controller verbindt met een ander systeem.
Belangrijk: Je kunt een favoriete instelling alleen wijzigen als de controller van hetzelfde type is als de controller waarvoor de instelling is gemaakt. Een favoriete instelling voor een linker-Joy-Con kan bijvoorbeeld geladen worden naar een linker-Joy-Con, maar niet naar een rechter-Joy-Con.
Belangrijk: met deze instellingen kun je de linkerstick laten functioneren als rechterstick en andersom.
Belangrijk: Deze functiewijziging wordt alleen toegepast op de richtingssticks wanneer de Joy-Con met beide controllers gebruikt worden (verticaal).
Bekijk De oriëntatie van de richtingsstick op de Joy-Con wijzigen om de oriëntatie van de richtingsstick te wijzigen.