Bericht: 'De opgeslagen gegevens op de server zijn ouder dan de gegevens op dit systeem.'
Je kunt ofwel de opgeslagen gegevens die op de server staan, downloaden en de gegevens op het systeem overschrijven, ofwel handmatig een back-up maken van de opgeslagen gegevens op het systeem en de opgeslagen gegevens op de server overschrijven.
Controleer of de instelling 'Automatisch back-up van opgeslagen gegevens maken' is geactiveerd voor elke gebruiker op het systeem, en controleer ook of het systeem is verbonden met het internet.