De informatie in dit artikel kan van pas komen als je reist tussen je eigen eiland en de Happy Home Paradise-eilanden in Animal Crossing: New Horizons en merkt dat je klingels, poki of catalogusvoorwerpen niet beschikbaar zijn.
Belangrijk: Je hebt de DLC Happy Home Paradise nodig om de Happy Home Paradise-eilanden te bezoeken, poki te verdienen en unieke voorwerpen te krijgen door vakantiehuizen en faciliteiten te ontwerpen. Zo krijg je toegang tot de content in de DLC Animal Crossing – Happy Home Paradise.
De Happy Home Paradise-eilanden gebruiken een nieuw betaalmiddel, poki, en een andere catalogus met voorwerpen dan je thuiseiland in Animal Crossing: New Horizons.
Je kunt je klingels niet gebruiken op de Happy Home Paradise-eilanden, en je poki niet op je thuiseiland. De meubels en andere catalogusvoorwerpen die je verdient op de Happy Home Paradise-eilanden worden niet overgezet naar je thuiseiland of vice versa.