Over het gebruik van de toernooiplanner (Splatoon 3)
Volg deze stappen om met de toernooiplanner van Splatoon 3 online toernooien te organiseren of eraan mee te doen.
Let op: toernooien die via de toernooiplanner worden georganiseerd, moeten voldoen aan de richtlijnen voor community-toernooien, en er moet een licentie voor worden aangevraagd als de richtlijnen dit vereisen.
Ga voor meer informatie over het beheren van een toernooi, zoals het toevoegen van hulporganisatoren, het beheren van deelnemende teams en andere onderwerpen, ga naar Toernooiplanner-hulp - Een toernooi organiseren.