De bediening van de Pro-controller reageert niet goed of kan niet worden gekalibreerd
Als een ander onderdeel van de Pro-controller niet goed reageert, selecteer dan het desbetreffende artikel, zoals knoppen, bedieningsticks of de richtingsknop.
Als de kalibratie mislukt of als de bediening niet reageert met de ondersteunde software, moet de Nintendo Switch-Pro-controller worden gerepareerd.