Download maakt geen voortgang in de slaapstand
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je content probeert te downloaden naar je Nintendo Switch-systeem terwijl het in de slaapstand staat, maar de download geen voortgang lijkt te maken of niet wil beginnen.
Software en DLC kunnen naar je Nintendo Switch-systeem gedownload worden in de slaapstand, zolang deze verbonden is met het internet en er voldoende ruimte is in het systeemgeheugen of een ingevoerde microSD-kaart. Downloads kunnen ook vanaf je pc of smartapparaat gestart worden wanneer het systeem in de slaapstand staat.
Probeer de download te voltooien met het systeem in en uit de slaapstand. Als het probleem zich blijft voordoen terwijl het systeem zich niet in de slaapstand bevindt, kun je onze stappen volgen voor gevallen waarin de download van software of updategegevens blijft hangen.