Je kunt je Nintendo Switch-systeem niet verbinden met een netwerk en je krijgt foutcode 2110-2963 te zien.
Dit probleem kan worden opgelost door je netwerkapparaten opnieuw op te starten als het probleem veroorzaakt wordt door apparaten die niet reageren. Wacht tot al je netwerkapparaten weer zijn ingeschakeld voor je een verbindingstest uitvoert op het Nintendo Switch-systeem.
Als het Nintendo Switch-systeem geen IP-adres kan ontvangen van de draadloze router, kun je mogelijk verbinding maken door handmatig het IP-adres, subnetmasker en de gateway in te vullen in de instellingen van het systeem.
Als het Nintendo Switch-systeem geen IP-adres kan ontvangen van een router, kun je mogelijk verbinding maken door handmatig het IP-adres, subnetmasker en de gateway in te voeren in de instellingen van het systeem.