Volg deze stappen als je de foutcode 2164-0056 ontvangt wanneer je de Nintendo Switch gebruikt.
Deze fout betekent meestal dat het Nintendo Switch-systeem verbinding probeerde te maken met het internet, maar dat de verbinding werd onderbroken.
Test na elke onderstaande stap of de fout nog steeds optreedt in dezelfde situatie om te bepalen of de wijziging aan het Nintendo Switch-systeem of de netwerkinstellingen het probleem heeft opgelost.