De informatie in dit artikel kan van pas komen als je het proces om te zoeken naar een wedstrijd niet kunt voltooien op het Nintendo Switch-systeem en je de foutcode 2618-0515 krijgt.
Let op: Deze foutcode geeft in het algemeen aan dat je netwerk niet optimaal is voor peer-to-peerverbindingen, waarschijnlijk vanwege het NAT-type van je netwerk.