De informatie in dit artikel kan van pas komen als je, wanneer je een screenshot probeert op te slaan of te openen op de Nintendo Switch, de foutcode 2802-1002 te zien krijgt.
Maak een back-up van eventuele screenshots of video-opnames op een computer en verwijder ze vervolgens van de microSD-kaart.