De microSD-kaart wordt niet herkend
Ik heb een microSD-kaart in de Nintendo Switch geplaatst, maar deze wordt niet herkend of kan niet worden gelezen.
Klik hier voor meer informatie over welke typen gegevens kunnen worden opgeslagen op een microSD-kaart.
Als het systeem meerdere microSD-kaarten niet kan lezen, moet het systeem worden gerepareerd.