De informatie in dit artikel kan van pas komen als je geen aankoop kunt doen op de officiële Nintendo-website en je foutcode 9001-0119 te zien krijgt.
Neem contact op met je bank of creditcardmaatschappij om verder geholpen te worden als de foutcode zich blijft voordoen bij gebruik van een specifieke creditcard.