Als je de ‘Nu gebruiken’-functie probeert te gebruiken, krijg je een foutmelding waarin staat dat de service niet beschikbaar is en krijg je foutcode 9001-1609 te zien.
Klik hier als de pagina over de netwerkstatus geen problemen kan detecteren of als je een paar uur hebt gewacht.