Belangrijk
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je, tijdens het maken van een aankoop via de officiële Nintendo-website, de foutcode 9001-2471 ontvangt met de melding "Deze creditcard kan niet worden gebruikt. Controleer of de kaart geldig is."