Het Nintendo Switch-systeem kan mijn draadloze netwerk niet vinden
Houd de POWER-knop drie seconden ingedrukt, kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN om het systeem opnieuw op te starten.
Het Nintendo Switch-systeem ondersteunt WEP, WPA-PSK(AES) en WPA2-PSK(AES). Als je router een ander beveiligingstype gebruikt (bijvoorbeeld WPA-PSK(TKIP)), moet je dit beveiligingstype wijzigen in de instellingen van je router.
Als je de beveiligingsinstellingen van je draadloze router wijzigt, moet je mogelijk ook de beveiligingsinstellingen aanpassen van draadloze apparaten die zijn verbonden met je router.
Als het systeem je SSID niet kan vinden, kun je mogelijk nog steeds verbinding maken met het netwerk als je de SSID van het netwerk en het wachtwoord handmatig invoert in de instellingen van de Nintendo Switch.