Welk systeem gebruik je?
Laat het systeem ten minste 30 minuten lang opladen en controleer of de meest recente systeemupdate is geïnstalleerd.
Als de softwaretoepassing correct kan worden weergegeven in de tv-stijl maar niet op het systeemscherm als het systeem niet in de houder is geplaatst, is er mogelijk een probleem met het systeemscherm.
Als het probleem zich blijft voordoen, moet de Nintendo Switch worden gerepareerd.