Probleem waarbij Paratroopa's niet verschijnen (Super Mario RPG)
We zijn ons ervan bewust dat er een probleem is gevonden in de Nintendo Switch-software Super Mario RPG, dat spelers kan verhinderen om voortgang te maken in de game.
In enkele gevallen verschijnen de Paratroopa's niet wanneer je naar Laatstland gaat na het starten van het Paratroopa-evenement in Monsterdorp. Hierdoor is het niet mogelijk om verder te gaan in de game.
Als je dit probleem hebt gehad tijdens het spelen, werk je software dan bij naar de nieuwste versie om verder te kunnen gaan.