Tijdelijk geblokkeerd voor online spelen (Super Smash Bros. Ultimate)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je tijdelijk bent geblokkeerd voor online spelen in Super Smash Bros. Ultimate.
Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding hebt tijdens het online spelen om het onbedoeld verbreken van de verbinding te voorkomen. Ga naar Problemen oplossen met trage download- en uploadsnelheden om problemen met je netwerkverbinding op te lossen.