Ring-Con reageert niet op spanning of kan niet gekalibreerd worden
De informatie in dit artikel kan van pas komen als het Ring-Con-accessoire niet reageert op draaien (bewegen), of als je het niet kunt kalibreren in Ring Fit Adventure.
De Ring-Con en beenband zijn ontworpen voor gebruik met de Ring Fit Adventure-software. Deze accessoires zijn niet compatibel met andere games of software.
Als de rechter-Joy-Con goed werkt, maar de Ring-Con spanning niet goed registreert, moet de Ring-Con gerepareerd worden.
Maak de rechter-Joy-Con los van de Ring-Con en controleer dat in het HOME-menu geregistreerd wordt dat de Joy-Con gekoppeld is aan het Nintendo Switch Lite-systeem.