Ring-Con registreert niet dat de Joy-Con is bevestigd
De informatie in dit artikel kan van pas komen als het Ring-Con-accessoire niet herkent of registreert dat de Joy-Con bevestigd is tijdens het gebruik van Ring Fit Adventure voor de Nintendo Switch.
Maak de rechter-Joy-Con los van de Ring-Con en controleer dat in het HOME-menu geregistreerd wordt dat de Joy-Con gekoppeld is aan het Nintendo Switch Lite-systeem.