Zo werk je Mario Tennis Aces bij
Er wordt een team gevormd van vier spelers (je vrienden of andere spelers die online spelen) en het is jullie taak om de missie samen te voltooien. (Als elke speler een controller heeft, kunnen maximaal vier spelers op één Nintendo Switch-systeem spelen.)
Je kunt drie verschillende kleuren Shy Guys (blauw, groen en geel) krijgen als je missies voltooit.