Zo werk je Pokémon Brilliant Diamond en Pokémon Shining Pearl bij
In dit artikel lees je hoe je Pokémon Brilliant Diamond en Pokémon Shining Pearlmoet updaten.
Belangrijk: om de updategegevens naar versie 1.1.0 te downloaden heb je ongeveer 3 GB vrije ruimte nodig in het systeemgeheugen van je spelsysteem of op een microSD-kaart. Controleer de huidige hoeveelheid vrije opslagruimte op je Nintendo Switch-systeem en maak ruimte vrij indien nodig. Ga naar deze pagina voor meer informatie over het controleren van het geheugen en het beheren van opgeslagen gegevens.
Sinds 16 maart 2022 kun je voor Pokémon Brilliant Diamond en Pokémon Shining Pearl een nieuwe software-update downloaden. Download en installeer deze update terwijl je Nintendo Switch-systeem met het internet is verbonden. De update bevat inhoud die je algehele gameplay-ervaring zal verbeteren, dus zorg ervoor dat je de update downloadt voordat je deze games gaat spelen.
Als je op je Nintendo Switch-systeem opgeslagen gegevens hebt van Pokémon Legends: Arceus en die gegevens voldoen aan bepaalde eisen, kun je de Mythische Pokémon Arceus tegenkomen na het opstarten van Pokémon Brilliant Diamond of Pokémon Shining Pearl.
In de GWS, een faciliteit in Jubilife City, kun je nu online Pokémon ruilen met andere spelers.
We hebben ervoor gezorgd dat bepaalde Pokémon die via onvoorziene methodes of door onrechtmatige aanpassingen zijn verkregen, niet kunnen worden gebruikt bij het ruilen of vechten via het netwerk. - Verschillende problemen opgelost om de gameplay te verbeteren.
Bepaalde content die speelbaar wordt nadat je de Hall of Fame hebt betreden, waaronder Ramanas Park, wordt in de update toegevoegd.- Opmerking: zelfs als je de Hall of Fame al hebt betreden voordat je de update downloadde, kun je de extra content spelen door de update te downloaden.
Sommige tussenfilmpjes en animaties in de game zullen in de update worden toegevoegd, waaronder het eindfilmpje van de game en de animatie op het titelscherm die wordt afgespeeld bij het openen van de software.- Opmerking: je kunt de animatie van het titelscherm bekijken door de software op te starten met bestaande opslaggegevens en als je de update hebt geïnstalleerd. Zelfs als je de Hall of Fame al bent binnengegaan voordat de update is geïnstalleerd, kun je het eindfilmpje bekijken door daarna de Hall of Fame opnieuw te betreden.
Op de releasedatum van de software kunnen maximaal twee spelers lokaal en online spelen in de Union Room, en kun je de functies 'Battle', 'Trade' en 'Mix Records' selecteren. In een update die na de release van de software zal worden uitgebracht, zal het maximum aantal spelers worden verhoogd en zullen de functies 'Greeting' en 'Capsule Decoration' beschikbaar komen.
Bovendien zullen ook het ruilen met behulp van de GWS in Jubilife City en het gebruik van de Colosseum-functie in Pokémon Centers worden toegevoegd in een update na de release.