Zo werk je Xenoblade Chronicles 3 bij
Je kunt de “Consul N's Armor”-outfit ontvangen voor Noah. Je kunt ook outfitvariaties zonder jas ontvangen voor Noah, Lanz en Eunie.
Je kunt de “Consul M's Armor”-outfit ontvangen voor Mio. Je kunt ook outfitvariaties zonder jas ontvangen voor Mio, Sena en Taion.