Probeer de downloadcode opnieuw in te wisselen.
3. Kijk naar het Splatoon 2-pictogram in het HOME-menu van de Nintendo Switch om te controleren of de DLC klaar is met downloaden. Zodra de downloadbalk vol is, is de DLC beschikbaar in je game.
Kijk voor welk land of welke regio de DLC bestemd is.
3. Als de regio's van de game en de DLC niet met elkaar overeenkomen, zal de downloadcode die je hebt ingewisseld niet werken met jouw versie van de game.