Veelgestelde vragen over Nintendo Switch Sports
Afhankelijk van de geselecteerde sport ondersteunt Nintendo Switch Sports gesynchroniseerde Joy-Con-controllers, enkele Joy-Con controllers en Joy-Con + beenband-combinaties. Nintendo Switch-Pro-controllers zijn niet compatibel.
Nintendo Switch Sports ondersteunt geen handheldstijl. Voor de beste speelervaring gebruik je een Nintendo Switch of Nintendo Switch – OLED-model in tv-stijl.
Wat kan ik doen als mijn personage niet de juiste acties uitvoert wanneer ik de Joy-Con-controller beweeg?
Als het probleem alleen optreedt wanneer je het beenband-accessoire gebruikt, zorg dan dat de band goed is bevestigd. Bevestig de beenband aan het midden van je linker- of rechterdij en bevestig een linker-Joy-Con zodat deze naar voren wijst. Als de Joy-Con niet naar voren wijst, zal deze mogelijk moeite hebben om te reageren op een schoppende beweging.