Joy-Con-bewegingsbesturing reageert niet goed of kan niet worden gekalibreerd
Als de bewegingsbesturing in geen enkele ondersteunde software reageert, of als het kalibreren van de bewegingsbesturing mislukt, moeten de niet-werkende Joy-Con-controller(s) gerepareerd worden.