Zo deel je opgenomen gameplayvideo's
Uitleg over hoe je gameplayvideo's die je op je Nintendo Switch hebt opgenomen, deelt op Facebook.
Opmerking: als je een video bewerkt op de Nintendo Switch, wordt er een kopie van de oorspronkelijke video opgeslagen op de oorspronkelijke opslaglocatie.