Hoe je een Nintendo-account aan een Nintendo Switch-systeem koppelt
1. Nadat je een gebruiker hebt aangemaakt, kun je op ieder moment SYSTEEMINSTELLINGEN kiezen in het HOME-menu.
2. Scrol omlaag naar het gedeelte 'Gebruiker' en kies een gebruiker om de profielinstellingen te openen.