Verificatie in twee stappen activeren voor je Nintendo-account
Instructies voor het activeren van verificatie in twee stappen voor een Nintendo-account.
(Je kunt wanneer je maar wilt teruggaan naar de sectie ''Verificatie in twee stappen'' om de back-upcodes te bekijken en de tweestapsverificatie te deactiveren.)