Wat is Pokémon HOME?
Pokémon HOME is een clouddienst voor de Nintendo Switch en compatibele mobiele apparaten, en een verzamelplaats voor alle Pokémon. Met Pokémon HOME kun je Pokémon verplaatsen tussen compatibele games, Pokémon ruilen als je onderweg bent, Pokémon HOME-punten verzamelen, speciale Verrassingscadeau Pokémon ontvangen en meer.