Volg deze stappen
In Animal Crossing: New Horizons kunnen jij en wel zeven andere gebruikers op je Nintendo Switch-systeem samen op hetzelfde eiland wonen. De opgeslagen gegevens van het eiland of van de afzonderlijke bewoners kunnen worden overgedragen naar een nieuw Nintendo Switch-systeem nadat je de game hebt bijgewerkt naar de meest recente versie. Je kunt ook een back-up van de opgeslagen gegevens van het eiland maken, voor het geval je op enig moment geen beschikking meer hebt over je Nintendo Switch-systeem. Dankzij deze eilandback-up kan je eiland dan op een vervangend systeem worden hersteld.
Er zijn drie manieren om opgeslagen gegevens van Animal Crossing: New Horizons over te dragen naar een nieuw Nintendo Switch-systeem. Lees de informatie over elke optie door om erachter te komen welke functie je nodig hebt.
Gebruik deze functie als je het hele eiland en alle bewoners over wilt dragen naar een nieuw Nintendo Switch-systeem. Het eiland, alle voortgang en eigen aanpassingen, je buren, de eilandwoordvoerder en alle andere bewoners die op het eiland zijn gecreëerd, worden overgedragen.
Eventuele opgeslagen gegevens voor Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise worden ook overgezet met dit proces. De DLC moet gedownload zijn op het Nintendo Switch-doelsysteem om toegang te krijgen tot de content in de DLC.
Deze functie komt van pas als je je oude Nintendo Switch-systeem wilt vervangen door een nieuw systeem en alle andere spelers die Animal Crossing: New Horizons hebben gespeeld, het nieuwe Nintendo Switch-systeem ook gaan gebruiken. Dit is ook de enige manier om de eilandwoordvoerder van je eiland over te dragen in het geval je geen eilandback-up hebt gemaakt.
Om deze functie te kunnen gebruiken moet je beschikken over zowel het oorspronkelijke systeem als het nieuwe systeem.
Gebruik deze functie als je slechts een enkele bewoner wilt overdragen naar een nieuw Nintendo Switch-systeem. De bewoner, de woning van de bewoner en de eigen aanpassingen die de bewoner heeft gemaakt, worden overgedragen. De eilandwoordvoerder kan niet worden overgedragen.
Deze functie komt van pas als er slechts een enkele speler is die Animal Crossing: New Horizons wil blijven spelen op een nieuw Nintendo Switch-systeem, of als meerdere bewoners waartoe de eilandwoordvoerder niet behoort, het nieuwe Nintendo Switch-systeem gaan gebruiken. De overgedragen speler(s) verhuizen naar een nieuw eiland met nieuwe buren, en alle eilandvoortgang en bestaande buren blijven achter op het oorspronkelijke Nintendo Switch-systeem.
Gebruik de dienst voor eilandback-ups om te zorgen dat de opgeslagen gegevens van je eiland kunnen worden hersteld in het geval je geen beschikking meer hebt over je Nintendo Switch-systeem. Als je eilandback-ups hebt geactiveerd, kun je de laatste opgeslagen versie van je eiland en alle bewoners herstellen op een vervangend Nintendo Switch-systeem.