Zo formatteer je een microSD-kaart
Instructies voor het formatteren van een microSD-kaart op het Nintendo Switch-systeem.
Kies MICROSD-KAART FORMATTEREN en vervolgens VERDERGAAN.
Het volgende bericht wordt weergegeven: "Wanneer je de microSD-kaart formatteert, worden alle gegevens op de kaart gewist. Het is aan te bevelen om back-ups te maken van alle screenshots, video's en andere belangrijke gegevens op een pc, voordat je de kaart formatteert."