Zo kun je controleren of de infrarood-bewegingscamera goed werkt
Instructies om te bevestigen dat de infrarood-bewegingscamera goed werkt op de Nintendo Switch met compatibele software.
Hoewel de Joy-Con-controllers gebruikt kunnen worden als draadloze controllers met de Nintendo Switch Lite, is Nintendo Labo niet compatibel met de Nintendo Switch Lite.
Het volgende scherm toont de werking van de infrarood-bewegingscamera. Zorg dat de aan/uit-knop rechtsonder uit staat of in de 0-positie.
Je moet de sectie Bouwen voor de Toy-Con-VR-bril voltooien om toegang te krijgen tot de spelstanden Spelen en Ontdekken.
Mogelijk moet je een paar van de Joy-Con-modules ontgrendelen voor deze knop beschikbaar wordt.