Zo kun je een Nintendo Switch-systeem op een tv aansluiten
Als de Joy-Con-controllers voorheen nog niet zijn vastgemaakt aan het systeem, moeten ze eerst met het systeem worden gesynchroniseerd voordat ze als draadloze controllers gebruikt kunnen worden.