Zo kun je extra GameCube-controllers aansluiten op een Nintendo Switch-systeem
Instructies voor het aansluiten van een GameCube-controller op een Nintendo Switch-systeem.
3. Zet het systeem in de tv-stijl en sluit de USB-hub met eigen voeding aan op een stopcontact en op een USB-port op de Nintendo Switch-houder.
4. Sluit beide USB-aansluitingen van elke GameCube Controller-adapter aan op beschikbare ports op de USB-hub en sluit vervolgens de GameCube-controllers aan.