Zo moet je spelen in de tv-stijl
Verbind het Nintendo Switch-systeem met een televisie of monitor.
Als je de Joy-Con-controllers draadloos wilt gebruiken, moet je ze koppelen aan het systeem.
Maak de Joy-Con-controllers los van het Nintendo Switch-systeem. OLED_remove_joy_con.jpg
Zorg dat je de Joy-Con-polsbandjes gebruikt met de Joy-Con-controllers als deze zijn losgemaakt van het systeem.