Zo kun je je bestaande vrienden bekijken en beheren
Instructies voor het bekijken van vrienden die je hebt toegevoegd op de Nintendo Switch en voor het beheren van bestaande vrienden, zoals het verwijderen of blokkeren.
Als je een vriend verwijdert, word jij ook verwijderd uit de vriendenlijst van die gebruiker.