Zo speel je lokale multiplayer in Splatoon 3
Je kunt een USB-LAN-adapter aansluiten op een Nintendo Switch Lite-systeem met behulp van een gelicentieerd accessoire.
Splatoon 3 ondersteunt multiplayer via LAN, zodat spelers meerdere Nintendo Switch-systemen met elkaar kunnen verbinden en de ultieme Splatoon 3-wedstrijd kunnen spelen via een kabelverbinding.