Zo speel je met LAN-verbinding in Nintendo Switch Sports.
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je lokale multiplayer kunt spelen in Nintendo Switch Sports.
Nintendo Switch Sports ondersteunt multiplayer via LAN, zodat spelers meerdere Nintendo Switch-systemen met elkaar kunnen verbinden en de ultieme Nintendo Switch Sports -wedstrijd kunnen spelen via een kabelverbinding.